En helt vanlig Måndag.





Idag slarvade jag igen, lite ostkex till frukost sen bara arbeta.

Kvällsmaten blev lite lyxigare, en räkcocktail och en mumsig hamburgare.

Räkcocktailen bestod av räkor så klart, majonäs, cremefraich, gurka, röd
peppar ( färsk ), kryddor och massor av färsk dill. Helsmaskigt, sen
hamburgaren hade jag alfalfagroddar, röd mangoldskott bacon
och cremefraich. Underbart.    



Var i Blentarp och hämtade mitt paket med LCHF produkter. Efterhand som jag
använder dem så skriver jag om dem. Jag skriver bara vad jag själv tycker
har inga sponsorer som påverkar mig utan jag skriver direkt från vad min
mage och syn tycker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Tänk på att visa hänsyn och respekt, behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0