Första bilden på en av mina lchf måltider.


Detta är säkert mest intressant för mig själv än för er, jag går bara upp i vikt hur
jag än gör. Nu satsar jag verkligen på NOLL lchf. Kan inte förlora på det
eftersom det är nyttigare än en massa socker och mjölprodukter. Det
är snart 8 år sedan jag under en månad gick upp 32 kg, alla säger
att det är omöjligt men här är jag. Min far gick bort och min
hjärna sa snäpp...Detta är sista chansen, annars får jag sluta
att äta, haha. Nä nu är jag trött på att vara fet. I hela mitt liv
har jag varit smal och vill inte sluta mitt jordeliv med att gunga
fram med mina fina bilringar. Kan jag gå ner i vikt genom att göra
detta med en snygg vad jag har gjort "dagbok" så är det perfekt.




Köttfärsbiffar med massor av rena kryddor, peppar, stark paprika, basilika
och cayennepeppar. Lite brie och grön gurka och en härligt syrlig
getost chavroux. Smakade gudomligt. 

Dricker mjölk fast jag inte borde men något måste jag synda med.
Men jag skall försöka dra ner på mitt mjölk begär.

Får se vad jag kan åstakomma senare idag, kvällsmat är också
viktig, så jag får se vad det blir. Min frukost idag blev bara en
bit brie och gurka. Var inte hungrig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Tänk på att visa hänsyn och respekt, behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0